
„Myślę, że udowodnią, że wielu analityków na rynku się myli”, powiedział Clarke. „Tu nie chodzi o funkcje produktu. To długoterminowa gra o połączeniu z klientem i pogłębieniu połączenia przez Apple. ”W przeciwieństwie do większości produktów na rynku, konsumenci, którzy są właścicielami urządzeń Apple lub korzystają z ich usług, zazwyczaj mają emocjonalny związek. Zakochują się w iPhonie lub iPadzie, dzięki czemu są niezwykle lojalni. Tego nie można powiedzieć o karcie kredytowej, banku, a nawet popularnych fintechach. Większość ludzi ma relacje miłosne / nienawiści z tradycyjnymi bankami i nie zastanawiałaby się dwa razy nad przejściem do innego wydawcy karty kredytowej. Podczas gdy fintechy gromadzą miliony klientów, nie było ich wystarczająco długo, aby udowodnić swoją siłę. Apple wykazało już emocjonalne połączenie z konsumentami.
Url: | http://www.jak-schudnac.net.pl |
Data dodania: | 2019-08-09 |
Słowa kluczowe: | przejściem, innego, wydawcy, gromadzą, miliony, klientów, wystarczająco |
Link nie działa/spam ? |